Monday, August 3, 2015

Jem Kaya. blerghhh!

Assalamualaikum


Tadi macam cool dan rileks je sebelum nak check result exam. Sekarang dah depan laptop jadi ketaq lutuit haa nak-nak bila portal dah jammed. Macam biasalah portal akan jammed waktu nak check result, add drop jadual kelas dan nak daftar ko-k waktu mula-mula nak masuk uni. Sampailah aku daftar ko-k yang aku tak minat and now bila tukar ko-k aku terpilih ko-k abang-abang sado. Kah kah!! 

Setiap sem akan ada satu subjek yang aku risaukan. Sem empat ni paling tough subjek inferential statistics. Tapi bila fikir subjek lain, carry mark takde lah bagus sangat. Oleh itu automatik aku akan risaukan semua subjek. Haha. 

Okaylah. Semoga result sem empat ni meningkat sikit lah dari sem lepas. Nak kejar pointer 3.85 tu rasa tak mampu lagi. tapi atleast tak nak yang teruk sangat. kih kih. Bye! ;)

No comments:

Post a Comment