Sunday, August 2, 2015

Buang Cerita Lama.


Assalamualaikum



Hari tu aku buka website blog aku. Tiba-tiba keluar coding entah datang dari mana. Dari situ aku decide nak private blog ni and then buat blog baru. Aku ni tak lah rajin sangat nak mengarang cerita tapi suka je ada blog sendiri. Nak buat blog baru pula masalah tak boleh nak guna url yang aku berkenan. Last-last aku tawakal je buang semua coding yang rasa mengarut kat layout. Tadaaaa jadi lah gini ! Nasib baik tak jadi yang merepek sgt cuma ada widget yang hilang. Huhuhu.

Lepas boleh berfungsi semula blog madideyha ni, aku delete semua cerita-cerita lama. Aku nak mulakan kehidupan yang baru. Cewah!! No i mean i'm getting a better life now dan rasanya dah boleh slow-slow buang apa yang tak sepatutnya. Bukan buang semua, cuma sesetengah memori tak perlu disimpan lagi kalau nak move on. 

Ehh pernah tau aku simpan perasaan dekat one of my schoolmate. Then every day i'm writing all about him at my private blog. I keep it to myself until my bestfriend get to know about it. Itu pun lepas main truth and dare dan dia syak sesuatu. HAHAHA. Kelakar bila ingat. Lepas habis sekolah je aku buang blog tu and yahhh dengan cara tu aku dapat move on. 

So moral of the story, kalau rasa betul-betul nak move on, buang semua memori tentang si dia. Memang berat hati nak buat tapi itulah cara berkesan. Wink!





No comments:

Post a Comment