Thursday, November 14, 2013

Keluarga baru :)

Assalamualaikum.
AF-NG intake 25. kekuatan junior 50 orang :)

habisnya cuti midsem maka tamatlah latihan lanjutan bagi kami warga palapes. Nak kata sedih tak dapat balik kampung, mula-mula mmg terasa. Nampak kawan-kawan usung beg balik kampung gambar garfield, dan2 lah rasa nyesal masuk palapes. huahua

serius time ni lah boleh belajar makna berkorban. bak lirik dalam lagu darah satria, "tinggalkan ibu tinggalkan ayah serta sanak saudara~" cewahhhh over pula.

tapi tak tipu, sepanjang latihan mmg tak terasa nak quit. yang konon nyesal memula masuk palapes tu mmg dah tak fikir langsung. mana taknya, hari-hari belajar buat benda baru, walaupun jumpa muka yg sama tiap hari ! :D

dan yang paling penting, kami satu skuad makin rapat. yang dulunya tak pernah nampak muka aku, dah start kenal aku. hari pertama latihan lanjutan aku incharge. farhan punya idea la ni. Konon birthday girl kan time tu~yg asyik lupa nama aku pun ada. Hamidah jadinya. sampai masa dia tulis nama aku kat lantai court futsal, baru dia boleh ingat nama aku sampai hari ni. baguss perangai. 

memula masing-masing macam sopan je perangai. Inter suruh nyanyi pun sonyap jo budak-budak junior ni. tapi bila tinggal kami-kami je, senior takdak, inter takdak, start lah tunjuk taring. nak2 masa ramai-ramai jalan kaki balik dari markas, yg main kejar2nya lain, yg nyanyi kuat-kuat nya lain yg itu yg ini. fuhhhh! yg penting, cuma kami saja tahu perangai sebenar intake kami. cehh!

kadang tak percaya yang tak matang tu umur dah 20 tahun =..=
paling annoying bila start gosip-gosip yg konon mampu menceriakan keadaan.  bak kata asyraf, dalam family besar, mesti ada family2 kecil. Baiklah! tapi semua tu gurauan semata-mata. awal-awal lagi kami dah diberi amaran keras, "dilarang bercinta dalam skuad!"

Harapan aku, kami 50 orang skuad akan kekal sampai tauliah. oh please lah korang jangan terasa nak quit. Yang tetiba rasa nak quit tu meh jumpa aku. Aku nak azankan :3

ok dats all ~ nanti kita sambung cerita ye ! :D


ngap sayot, flower boy dan ipin!




mcm comel je.. mcm comel je..


seminggu berjemur. nampak gelap tak? 

sebahagian ~
 

4 comments:

  1. Madi dah ada family baru . Jangan lupa aku . Kbye T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Manede lupa. Kau yg sentiasa dalam ingatan mohon terharu.

      Delete
  2. Takde gambar aku?? unfollow la. grr~

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade lah gambar kau. yg reramai tu. takleh letak bebanyak. hilang populariti aku karang. Haha XD

      Delete