Monday, June 10, 2013

Inilah hasilnyaaa


Alhamdulillah. Semua urusan dipermudahkan. Terima Kasih ya Allah. Kau makbulkan doa hambaMu ini :')

Result PSPM 2 keluar jugak akhirnya pukul 12pm 6 June 2013

Dapat jugak aku tebus silap masa sem satu duluuuu walaupun tak capai empat rata. Lepas ditolak tambah darab bahagi, lebih tiga titik lima pointer aku.

Aku tak harap pun dapat empat rata sebab aku tahu tahap mana kemampuan aku. At least dapat buat ibu ayah tersenyum, aku bersyukur sangat.

Dulu sem satu dapat tiga titik empat sembilan. Frust gila woiiii. Menangis bersyair time tu. Si Razlan siap terkejut, "Kau biar betul madi??" haaaa siot je. Ingat aku memain bila sebut pasal pointer?? Haha. tetiba nak angin. Dush!

Alhamdulillah sem dua dapat tebus dengan pointer tiga titik tujuh enam. Sangkut kat ekonomi. Padahal aku risaunya kat bussiness. Patut pun aku tak dapat interview Ekonomi kat UM. -..-

Atas dorongan ibu ayah, kawan-kawan especially geng-studygroup-seminggu-sebelum-final-Ume-dan-Razlan, kawan-kawan matrik, kawan bukan matrik, lecturer KMJ, wahhh! tanpa kalian saya tak berdiri diatas pentas yg penuh gah ini dengan kejayaan dlm kilauan emas ini. Terima kasih uolls bagi kata-kata semangat dan doakan kejayaan Iolls. :')



weh Ume, bukan salah kau aku tak score kat Ekonomi. Aku yang kurang usaha. Malam sebelum exam tu pun aku study sambil baring. Kejap-kejap tertidur. Bila terbangun, sambung baca buku. Tak sampai lima minit tertidur semula. Haaa baguskan. Kesian Cikgu Rifae, Miss Chandramadhi dapat student macam aku. Mohon adik-adik jangan ikut perangai kak Ngah ni haaa.


Tak semua tahu cerita sebenar gambar ini~#terhasil gara2 stress




No comments:

Post a Comment